Întrebări frecvente

Lista celor mai frecvente întrebari

Vreau să particip în BrokerMap Despre BrokerMap

I: Pot accesa BrokerMap fără un cont?
R: Da, BrokerMap se poate vizualiza fără un cont activ, dar pentru postarea unui anunț este nevoie de crearea unui cont nou sau de folosirea contului BrainMap existent.

I: 
Ce am nevoie pentru un cont nou?
R: Dacă ai deja cont BrainMap poți accesa platforma, altfel ai nevoie doar de o adresă validă de e-mail. Încercăm să ținem platforma accesibilă oricui.

I: 
Ce fel de anunțuri pot adăuga?
R: Platforma se adresează în principal mediului de cercetare și inovație, dar considerând factorii care ne-au determinat să creem această platformă, rămânem deschiți la orice propuneri

I: 
Anunțul meu a găsit o soluție. Ce se întamplă cu el?
R: Dorim să rămânem transparenți. Chiar dacă anunțul este rezolvat, poate apărea un utilizator cu o problemă similară și am dori ca oricine să poată găsi soluții. Dacă credeți că anunțul a devenit conținut delicat sau deranjant în orice fel, vă rugăm să ne anunțați la support@uefiscdi-direct.ro.

I: 
Nu mai vreau să folosesc platforma. Ce pot face?
R: Ne puteți contacta la support@uefiscdi-direct.ro pentru a ne anunța ce v-a determinat să renunțați și vă vom ajuta în cel mai scurt timp.

[T: 0.1498, O: 26]